לאחר אימון כושר מקצועי ומעייף, לא יזיק איזה רגע קריר ומרענן.
בקומה העליונה של מועדון הכושר זאוספורט, בנוף אורבאני מהמם ויוקרתי של מגדלי הבורסה נמצאת בריכה ברמת גן שממוקמת במתחם הגדול של מועדון הכושר.
המתחם משתרע על פני 600 מ”ר כאשר במרכזו בריכת שחיה חצי אולימפית מתחת לכיפת השמיים בקיץ ומקורה ומחוממת בימי החורף הקרים.מתחם הבריכה במועדון הכושר זאוספורט נותן לנו את ההרגשה כמו חוף פרטי בהוואי רק ללא החולות, מתחם הבריכה גדוש בכיסאות נוח אורטופדים הניצבים מתחת לשמש, חדר לוקרים פרטיים לכל מנוי בה יוכל לשמור את חפציו וכן מלתחות חדשניות בעלות חדרי מקלחת נפרדים למען השמירה על הפרטיות.
כמו שכבר אמרנו, הנוף הנשקף ממתחם הבריכה הוא אחד מהנופים העירוניים עוצרי הנשימה היפים ביותר הנשקפים ממועדוני הכושר מישראל.
הנוף משקיף על מגדלי בורסת היהלומים וכן על מתחמי העסקים וחנויות היהלומים הרבות במתחם הבורסה, מהמתחם ניתן לראות אנשים רבים העסוקים בהמולת יומם וכמובן, אין על ההרגשה הנהדרת הזו להביט על האנשים הממהרים והמיוזעים בזמן שאנחנו נהנים ממתחם בריכה עצום ונעים בעל בריזה משגעת.

היתרונות של בריכה בעיר

כאשר מחפשים מקום ליהנות בו אחרי אימון כושר, או סתם כי בא לכם לעשות כושר בסגנון אחר ושונה, בריכה ברמת גן זה הדבר בשבילכם! לא צריך לחפש יותר מדיי ולא לנסוע רחוק מדיי. בריכה בעיר רמת גן במתחם ענק ומפנק במיקום מרכזי בעיר עם גישה נוחה מכל ציר מרכזי.
אז למה אתם מחכים? פשוט הגיעו אל הבריכה של זאוס ספורט ותוכלו ליהנות ובגדול!

מתחם הבריכה של מועדון הכושר זאוס– חוויה אורבאנית אחרת

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *