שיעורים מיוחדים

Hi C.Fit –אימון פונקציונלי הדומה לקרוספיט, מגוון ואינטנסיבי, המשלב את כל מרכיבי הכושר הגופני תוך שימוש באלמנטים וציוד מעולם הרמת המשקולות, התעמלות ואימונים ארוביים.  אימון זה לא עוסק בפיתוח גוף אלא בפיתוח כושר גופני ברמה הגבוהה ביותר. את החזות החיצונית מרוויחים על הדרך! הנותן למתאמן יכולות גופניות נרחבות ככל האפשר. עבודה הדרגתית ובכך מתאימה לכל אדם אשר נחוש להצליח, ללא צורך בניסיון קודם .באימון זה תרימו משקולות, כדורי כוח, תרוצו, תבצעו עליות מתח, תניפו קטלבלס, תגלגלו צמיגים, תקפצו בחבל, תבצעו עמידת ידיים וכו.

Boot-Camp – שיטת הבוט קאמפ לקוחה מאימוני המארינס בארה"ב. אימון מאתגר מאוד וכיפי במיוחד! אימון כושר קבוצתי המתאפיין בעבודת צוות ועובד על כלל מרכיבי הכושר הגופני. אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה הגורם לשריפת קלוריות מוגברת במהלך האימון ולאחריו כשהגוף למעשה מתחיל תהליך שיקום ובניית שריר. מתאים לכולם מומלץ לגברים

 H.I.T (High Intensity Training)ׁׂׂ - אימון פונקציונאלי עם הפוגות בעצימות גבוהה, המשלב עבודה אירובית עם כוח. מתאים לכולם מומלץ לגברים

CrossFitness – אימון של 20 דקות הדומה לקרוספיט שמטרתו להעלות את רמת הכושר הגופני על ידי תרגילים פונקציונליים, מגוונים ואינטנסיביים, המשלבים עבודה של סיבולת שריר וסיבולת לב ריאה. תוך שימוש במשקל הגוף, משקולות, בר וכו'. אימון אינטנסיבי שבו כל אחד מגיע לקצה היכולת שלו ומנסה להשתפר משיעור לשיעור. אימון מאתגר מאוד עם שריפת קלוריות מוגברת.


Xtreme – אימון פונקציונלי של 20 דקות, יעיל וחסכוני בזמן . משפר כח, עוצמה, חוזק שריר, גמישות וכושר. אימון לכל הגוף ללא ציוד נוסף. אחרי אימון Xtreme  תמשיכו לשרוף שומן לפחות ל-24 שעות !האימון מיועד לנשים וגברים, לכל הגילאים ורמות הכושר

Kickbox sparring – שיעור בזוגות המשלב תנועות מעולם אומנויות הלחימה ביחד עם פדים ודגש על טכניקה ושאר מרכיבי הכושר הגופני, כוח מתפרץ, זריזות, עבודת core וכוח. בואו ליהנות ולהזיע ולהוציא את המקסימום בכל תרגיל.

Dance shape – שיעור עיצוב וחיזוק שרירים בשילוב תנועה וריקוד בסגנונות שונים, עובד על יציבה, זיכרון תנועתי, קואורדינציה ומצב רוח.

Pump&sculp – התמקדות על חיזוק שרירי הגוף בעזרת משקלים גבוהים עם מוט, בר ופלטות בעומסים שונים המשתנים בין תרגיל לתרגיל מתאים גם לגברים.

Abs Work-out/הקוביות של אירה - אימון המתמקד בעיקר בשרירי הבטן, עם תרגילי גב ומתיחות.

אקווה ג'ים (Aqua gym)  - חדר כושר מתחת למים. שיטת אימון מגוונת הפועלת על כל מרכיבי הכושר ומספקת למתאמנים חובבי הפעילות במים, פתרונות למגוון רחב של צרכים. האימון מתבצע בעזרת אביזרי ציפה שונים, מקצועיים וייעודיים לפעילות זו. לאימון כושר המתבצע בבריכה יש יתרונות רבים. המים מספקים התנגדות הגבוהה פי 12 מאשר באימון המבוצע מחוצה להם. לכן אימון בבריכה דורש להתאמץ יותר ולהוציא יותר אנרגיה מאשר באימון אחר.
למי שסובלים מבעיות גב ומפרקים, אימון מים הוא אידאלי. כוח הציפה גורם לגוף השקוע במים לשקול 75% פחות מכפי שהיה שוקל על היבשה וכ-90% פחות אם הוא שקוע עד צוואר, לכן המים מגנים על המפרקים. מעולה לפי שרוצה לגוון ולמי שיש פציעות.

 

 


03-6114500