ספורט בגיל השלישי דברים שכדאי לדעת

ספורט בגיל השלישי דברים שכדאי לדעת אין זה חדש כי פעילות גופנית בריאה לגוף שלנו וכדאי להתחיל כמה שיותר מוקדם, במטרה לחיות אורח חיים בריא ומאוזן בשילוב תזונה נבונה המותאמת לכל אחד מאיתנו וכמובן כושר גופני. פעילות גופנית מתבטאת לא רק באימונים אינטנסיביים אלא על ידי פעילויות המחזקות את השריר ומעניקות יציבות לגוף. זאוספורט, חדר כושר במרכז, מציע לכם ליהנות ממגוון שיעורים בתוך סטודיו נוח ומאובזר, בריכת שחייה אולימפית עם אפשרות למדריך שחייה,
חוגים המשלבים אירובי, עיצוב וחיזוק, ספינינג במספר רמות להעלאת סיבולת לב ריאה, מאמן אישי שיכניס אתכם למשטר אימונים בשילוב תזונאית שתעניק לכם תפריט וטיפים לתזונה נכונה ועוד. התרופה הבריאה- כושר גופני הספורט הוא למעשה התרופה הטובה ביותר המשפרת את תפקוד המערכת הגופנית, מונעת מחלות לב וכלי דם, מאזנת את לחץ הדם בגוף, משפרת את סיבולת לב -ריאה, משפרת מצבי רוח, עוזרת באיזון סכרת ותורמת לירידה מתונה במשקל. עם כל כך הרבה מעלות, חשוב לבצע כושר גופני לפחות 3 פעמים בשבוע ולשלב דיאטה בריאה ומאוזנת. עוד דבר שלא ציינו הוא שספורט מאט את תהליך ההזדקנות ומאפשר גם לגיל השלישי ליהנות מחיים בריאים ופעילים. פעילות אירובית מתונה ככל שאנחנו מתבגרים הגוף שלנו נחלש אם נרצה או לא, עצמות הגוף שלנו נהיות דלילות יותר וחשופות יותר לשברים. סיבולת לב- ריאה לא מפותחת כבעבר, האיברים מזדקנים יחד איתנו והיכולות הפיזיות שלנו לא גבוהות כמו של גוף בן 20. לכן, נורא חשוב לטפל בגוף שלנו על ידי כושר גופני מודרך, במיוחד בגיל השלישי. ראשית כל בכדי לפתח סיבולת לב ריאה יש צורך בפעילות אירובית מתונה ולא בהכרח אינטנסיבית. הליכה של 30 דקות בהליכון בתוך חדר כושר ממוזג, יכולה לעשות את העבודה. התעמלות במים ופילאטיס לשיפור היציבות כמו כן, בכדי לחזק את השרירים המרכזיים בגוף ולמנוע פגיעה מסוכנת בעצמות בעקבות חבלה, כדאי לקחת חלק בחוגים בתוך בריכת שחיה כגון התעמלות במים המשפרת את הגמישות ואת סיבולת לב- ריאה. תנועה במים יכולה להיות נוחה עבור אנשים הסובלים מדלקת מפרקים, אנשים הסובלים משומן עודף, ממחלות לב ובעיות גב, מאחר וכוח ההתנגדות פועל לפי התנועה, בשונה מהפעילות היבשה בה יש צורך להפעיל יותר כוח. המים עוזרים לגוף להשתקם, לחוש שלווה, רוגע, לישון טוב יותר בלילה ולהנעים את הזמן במהלך שעה ביום.מלבד בריכת שחיה ישנם חוגים כגון פילאטיס העוזר ביציבות הגוף ומניעת נפילות, עוזר בבעיות צפיפות העצם, דלקות מפרקים ומשקם אחרי פציעות וניתוחים. בשיעור פילאטיס נוכל לחזק את רצפת האגן ולמנוע בריחת שתן, מקרה המאופיין אצל רבים מהגיל השלישי. לסיום בעזרת הדרכה מקצועית של מאמן אישי יחד עם מדריכי חוגים בחדר הכושר זאוספורט, תוכלו לשפר את הכושר הגופני שלכם ולהרגיש בריאים וצעירים מתמיד, גם בגיל השלישי
 


03-6114500