חוגים

אז אחרי שהכרתם את חדר הכושר המשוכלל והתאמתם את תפריט הארוחות שלכם, הגיע הזמן להצטרף למגוון חוגים המתקיימים באולמות זאוספורט במהלך מרבית שעות היממה.
ההשתתפות בחוגים תורמת לא רק לגוף אלא גם לנפש, ומהווה חוויה חברתית מהמעלה הראשונה.
 בואו להכיר את רשימת החוגים המגוונת של מועדון זאוס, שהותאמה במיוחד בשבילכם:

פילאטיס/CORE פילאטיס/ עיצובלאטיס 
אימון המתמקד בחיזוק שרירי הליבה והיציבה, כמו שרירי הבטן, תוך כדי מתיחה והארכה של שרירים אחרים.
התרגילים מבוצעים במספר חזרות קצר, מתוך רצון לאפשר ריכוז במהלך כל חזרה והימנעות מהתשת השריר. המטרה היא לאתגר את השרירים המייצבים  ולהפעיל קבוצות שרירים גדולה יותר תוך כדי תנועה הרמונית.

CORE&MORE /CORE&STRETC 
שיעור מאתגר המשלב בתוכו CORE, פילאטיס, מתיחות, טיפוח היציבה ועיצוב, בנוי מתרגילים ורצפי תנועה תוך שימוש באביזרים.

יוגה
אימון היוגה מאפשר שיפור יציבה ושיווי משקל, גמישות וחיזוק הגוף, שיפור הריכוז והנשימה. האימון המשולב הוא אימון המשלב כמה זרמים של יוגה ומתאים לכל הרמות.


בונה עצם
אימון המשלב בתוכו תרגילים עם התנגדויות על השלד והעצמות, יציבה נכונה של הגוף והארכת גמישות השרירים. הפעילות בעלת השפעה חיובית ביותר על בניית עצם ועצירת נסיגת העצם.

התעמלות בריאותית
אימון הכולל שילוב הרמוני בין חשיבה ותנועתיות. במטרה לחזק ולהגמיש את הגוף, לפתח את הזיכרון והמודעות העצמית.
התעמלות בריאותית משפרת ומשכללת את היכולת האישית ומכאן גם את איכות החיים והתפקוד היומיומי. מומלצת מאד במקרים של כאבי גב ומפרקים.

פיטבולאטיס 
השילוב והמרתק בין עולם הפילאטיס לכדור הפיטבול. השימוש בכדור מאפשר הוספה של אלמנטים חדשים של שיווי המשקל והעמקה של טווחי התנועה.השיעור מתאים גם לאוכלוסיית גיל הזהב והן לנשים המעוניינות להוסיף כוח, חיזוק וגמישות. דגש רב ניתן כמו בפילאטיס הקלאסי, על הנשימה והיחס של התנועה.

מתיחות 
כשהשרירים גמישים הגוף נע בקלילות, טווח התנועה במפרקים תורם לשיווי המשקל (ובגיל מבוגר אף מקטין את הסיכוי לנפילות) וחל שיפור בזרימת הדם, פעולה שתורמת להתאוששות מפציעות קלות.

עיצוב/ בטן ישבן ירכיים/ עיצוב וחיטוב
שיעור עיצוב וחיזוק לכל שרירי הגוף בעזרת אביזרים שונים. מתאים לכלל האוכלוסיה.

עיצוב דינמי/ Total workout / Fitness 
עיצוב וחיזוק הגוף בשילוב תנועות דינמיות, לצלילי מוזיקה מקפיצה. אימון חזק ומאתגר המשלב עבודה עם התנגדות של משקולות, גומיות וכדורי כוח מול משקל הגוף וכוח המשיכה. מתאים לכל הרמות.

שיעור כוח\ Pump&sculp
אימון בן שעה המרכז את חדר הכושר בסטודיו במהלכו ניתן דגש על מרבית קבוצות השרירים בגוף. אימון מהנה ואנרגטי המתאים לרוב סוגי האוכלוסייה, במיוחד לאלו שאין להם את הזמן לאימון בחדר כושר או מחפשים תחליף לחדר כושר.

אירובוקס 
שיטת אימון ייחודית המבוססת על שילוב של אומניות לחימה ותרגילי חיזוק ועיצוב אירוביים.
תורמת להגברת סיבולת לב ריאה, חיזוק שרירים וכוח, זריזות, שיווי משקל וקואורדינציה. האימון מתקיים באווירה קיצבית במיוחד ומעלה את סף האנרגיה והאדרנלין לרמות שלא הכרתם.

ריקודי בטן
ריקודי בטן למעשה מכילים בתוכם את כל סוגי ההתעמלות.אימון בונה עצם, פלדנקרייז – הפרדה בין תנועות חלקי הגוף בטכניקה הדומה לזו של ריקודי הבטן, שיטת פאולה – חיזוק השרירים הטבעיים ושיפור סיבולת לב ריאה ואימון אנ-ארובי ואירובי.

ספינינג
סייקלינג הוא פעילות אירובית קבוצתית מאומצת המתבצעת על אופניים נייחים בחדר סטודיו עם מדריך מקצועי ומוסיקה סוחפת.
על האופניים קיים בורר עומס המאפשר לרוכב לשלוט בדרגת הקושי והמאמץ. האימון נמשך בין 45-60 דקות ובדופק מטרה בין 60%-90%. הפעילות מתאימה לכלל האוכלוסיה.

רכיבה וירטואלית (SPIVI)
מערכת חדשנית וייחודית בזאוספורט, ההופכת את אימון הסייקלינג לחוויה מאתגרת ולספורט קבוצתי, המניע את הרוכב לתוצאות אישיות ומשופרות. בזמן הרכיבה המתאמן רואה את עצמו על המסך הוירטואלי וכך יודע היכן הוא נמצא ביחס לכלל הקבוצה.

ג’אז 
שיעור המבוסס על טכניקה מהמחול המודרני והקלאסי אשר במהלכו ניתן דגש על טכניקה, גמישות וחיזוק השרירים, שיפור קואורדינציה ומתן ביטוי לסגנון האישי. השיעור משלב את סגנונות הג’אז השונים: ג’אז לירי, מחזות זמר וכדו’. מיועד לבעלי רקע במחול וכן לכל אחד שחלם לרקוד אבל אף פעם לא הזדמן לו.

צ’יאו 
שיטה ייחודית המשלבת בתוכה פילאטיס, יוגה, ועבודה על שרירי הליבה. שיעור מאתגר המתאים לכל הרמות ולכלל האוכלוסייה.

אקווה ג’ים
שיעור לחיזוק השרירים וסיבולת לב ריאה, ללא זעזועים לעמוד השדרה. השיעור מתקיים בבריכה בשילוב מוזיקה נעימה.

Core Fitball 
שיעור מאתגר המשלב בתוכו עבודת חיזוק לכל חלקי הגוף עם דגש על שרירי הליבה ושרירים התמוכים בעמוד השדרה, בעזרת כדור פיטבול.

זומבה 
שיעור אירובי דאנס המשלב מוזיקה מדרום אמריקה יחד עם צעדי ריקודי לטיניים בינלאומיים כמו סלסה, רומבה, צ’ה צ’ה וסמבה.

ABS WORK
שיעור של 45 דקות, הממוקד בעבודה על הבטן ושרירי המותן והליבה.

פלדנקרייז
טכניקה המתמקדת בשיפור היציבה וגמישות הגוף. מתאים גם לבעלי מגבלות בתחום הכושר.

דאנס
שיעור אירובי סוחף וקצבי לאוהבי הריקוד. השיעור מתמקד בסיבולת לב ריאה, תזוזת הגוף ובעיקר בהנאה.

קיקבוקס שקים
שיעור אגרוף מול שק, שיעור אינטנסיבי המפתח כוח, כוח מתפרץ, סבולת לב ריאה ושריפת שומנים.

יוגה משולבת
אימון המשלב מס’ זרמים מעולם היוגה. אימון בזרימה בתיאום נשימה.

יוגילאטיס 
אימון יוגה ופילאטיס המשולבים יחד בשיעור אחד. שיעור ייחודי המאפשר לעבוד על חיזוק שרירי הליבה ושיפור גמישות הגוף

יציבה
שיעור עיצוב המשלב התמקדות בעבודה על שיווי משקל ויציבה נכונה.

רצפת אגן
מטרת השיעור היא לשפר את תפקוד רצפת האגן והסוגרים. כולל תרגול מצבי תמונה מגוונים, בשילוב אביזרים כגון כדורים, גומיות, משקולות ומדרגות. השיעור מתאים לנשים בכל הגילאים.
 


03-6114500