דיאטה וספורט והשילוב הנכון ביניהם

דיאטה וספורט והשילוב בניהםדיאטה וספורט והשילוב הנכון בניהם ירידה במשקל ושמירה על אורח חיים בריא אינם מתקיימים כקסם הנשלף מהשרוול, בכדי ליישם אותם יש צורך בעבודה קשה ובהתמדה לאורך זמן.
ישנו מיתוס שקרי המסתובב חופשי, שאומר כי ספורט לבדו יתרום רבות לירידה מאסיבית במשקל.
במידה ונתאמן כל יום בתוך חדר כושר ונשלב פעילות אירובית ופעילות אנאירובית, נחזור לבית ונאכל מאכלים עתירי שומן רווי ופחמימות פשוטות כגון פיצה וגלידה, האימון לא יהיה אפקטיבי וכל הקלוריות שנשרפו יחזרו לגופינו ואף יתווספו להן קלוריות נוספות.
המפתח להצלחה מרבית בירידה במשקל וכמובן לחיים בריאים יותר, הוא שילוב נכון בין דיאטה וספורט. שריפת שומנים במהלך כושר גופני, הגוף שלנו מוציא אנרגיה וכתוצאה מכך שורף שומנים בגוף.
ככל שנתמיד בפעילות גופנית, כך גם אחוזי השומן בגוף שלנו יופחתו.
מלבד שריפת שומנים, ספורט מועיל להגברת הקצב של חילוף החומרים בגוף, מה שתורם רבות לירידה במשקל.
בכדי לשרוף כמה שיותר שומנים ולהגביר את קצב חילוף החומרים, כדאי להגביר את הקצב בפעילות חדר כושר.
בכדי לעשות זאת בצורה נבונה שלא תפגע בנו, מומלץ לעבוד עם מאמן אישי שיתכנן עבורנו אימון אישי אפקטיבי שיעזור לנו להגיע לתוצאות הרצויות.
ישנם מתאמנים רבים עם מנוי חדר כושר שמגיעים ולא מוכנים לקבל הדרכה, הם חושבים שהם יודעים הכול ובטוחים בעצמם שמה שהם עושים נכון.
במידה והאימון שלנו לא יעלה את הדופק למינימום 125 פעימות לדקה, משמע שהפעילות שלנו לא הייתה אפקטיבית.
העוצמה של הפעילות הגופנית מאוד חשובה כשרוצים לרדת במשקל, ככל שדרגת הקושי גבוהה יותר כך גם שורפים יותר קלוריות.
כמו כן, כושר גופני אירובי חייב להגיע למינימום 45 דקות, בשילוב 30 דקות של פעילות אנאירובית, מינימום 3 פעמים בשבוע, מתחת לזה האימון לא אפקטיבי.
אימון אישי אפקטיבי ישנם מתאמנים הטוענים כי קשה להם להוציא כסף נוסף על אימון אישי, בכדי להוריד במשקל.
מה שהם לא חושבים עליו היא התוצאה המהירה אשר מאמן אישי יכול לספק עבורם. במידה וינסו את מזלם לבד, ללא ידע קודם ורקע בספורט הם עלולים להיתקע במשך זמן רב על אותו משקל.
הזמן שהם יבזבזו יעלה להם יותר כסף ממה שיוציאו על מאמן אישי שיקצר את התהליכים ויביא אותם לתוצאות טובות בזמן קצר יותר.
ההמלצה שלנו היא להתנסות עם אימון אישי ולהבין את ההבדל בהוצאת האנרגיה באימון לבד.
כמו כן, כדאי לרכוש שעון דופק בכדי להבין אילו אימונים אפקטיביים לנו יותר עבור שריפת קלוריות וכמובן לשלב בדיאטה שתייה מרובה של מים.
שילוב של מאמן אישי עם תזונאית מועדון ספורט, זאוספורט, מזמין אתכם להתרשם ממגוון חוגים שיעזרו לכם לשרוף הרבה קלוריות, בריכת שחיה לפעילות אירובית מהנה, מאמן אישי שידריך אתכם בדיוק אל המטרה ולא מסביב, תזונאית מנוסה ומקצועית שתבנה לכם תפריט לפי הצרכים ולוח הזמנים שלכם.
יחד עם כל האפשרויות תוכלו לשלב בין דיאטה בריאה לבין ספורט ולרדת במשקל בזמן קצר ולאחר מכן להמשיך לשמור על המשקל ולסגל לעצמכם אורח חיים בריא.
 


03-6114500