EAST & WEST - הוליסטי

combine physical, mental, and spiritual together

עולם זה מחבר בין המזרח למערב- יוגה שנולדה במזרח, פילאטיס מאירופה.

העולם הרגוע, השיקומי/בריאותי, המחזיר את הגוף לפרופורציות טבעיות וטונוס שרירי נכון. מחזק ומגמיש את הגוף על ידי תרגילים המאתגרים את השרירים המייצבים, מתאים מאוד להורדת כאבים, הורדת לחצים פיזיים ונפשיים והחזרת המפרקים לטווחים מלאים.

שיעור שמטרתו לאמן את הגוף כך שיוכל לבצע את המטלות היומיומיות במינימום מאמץ וללא שחיקה מיותרת. שיפור טווחי התנועה במפרקים ולאורך כל עמוד השדרה, עם דגש על מרכז הגוף ועמוד השדרה, שהם שרירי הליבה CORE (ה-POWER HOUSE) וכך מונעים לחץ שנוצר על חוליות ומפרקים מתנועה בלתי יעילה.

גארודה היא שיטה וורסטילית המכילה את הפילאטיס, הפלדנקרייז, היוגה, האתלטיות והקצב של הריקוד. הגוף הופך להיות חזק וגמיש יותר מאי פעם.

שיעור פילאטיס המתבצע על מיטת רפורמר ומתבסס על התנגדות קפיצים בהתנגדויות שונות.

שיעורים המתמקדים בתרגילים מעולם היוגה והפילאטיס. שמטרתם לאמן את הגוף כך שיוכל לבצע את המטלות היומיומיות במינימום מאמץ וללא שחיקה מיותרת. דגש על שיפור טווחי תנועה במפרקים ולאורך כל עמוד השדרה עם חיזוק שרירי הליבה.

תרגול עוצמתי ומאתגר הכולל קצב מהיר יחסית של מעבר בין התנוחות בקצב דינאמי וזורם. להבדיל מרצף קבוע וידוע מראש כמו בתרגול אשטנגה, Flow Vinyasa עוסקת ברצף משתנה משיעור לשיעור ומאפשר תרגול ברמות קושי שונות.

השיטה היותר דינאמית, המשלבת רצפים קבועים ונשימה מודעת ומבוקרת. משפרת סיבולת לב ריאה וקואורדינציה על ידי תנועה רציפה.

שיטה המכוונת לעבודה פיזית מקסימלית, במסגרת גבולות היכולת אך לא מעבר להן. ממלאת באנרגיה ובחיוניות, עשירה ומגוונת המשלבת שיטות יוגה שונות באופן דינאמי וסוחף.

גישה עדינה ואיטית שכוללת אימון המשלב בין 12 תנוחות יוגה קבועות, שירת מנטרות, תרגילי נשימה ומדיטציה. המתרגל צריך להיות קשוב לעצמו ולמקום שבו הוא נמצא, ולדעת לעצור במקומות התואמים את יכולתו האישית בסיומו מוקדש זמן רב להרפיה. מתאים גם למתחילים.

שילוב מספר סגנונות יוגה - ויניאסה שהוא אימון בזרימה, שיבננדה שכולל הרפיה בין התנוחות ואיינגר השם דגש על הדיוק בתנוחות. האימון מתבצע בזרימה עם הנחיה פרטנית לדיוק בתנוחות עם הרפיה בין התנוחות.

גישה עדינה ואיטית של היוגה, שבה המתרגל צריך להיות קשוב לעצמו ולמקום שבו הוא נמצא ולדעת לעצור במקומות התואמים את יכולתו האישית. מתאים למתחילים, בעיקר לאלו שחייבים קצת שלווה בחיים.

שיטה המסייעת לאיזון פיזי ונפשי. שיעור זה עדין ומדיטטיבי לשיפור הבריאות, היציבה והשקט הפנימי ע"י שילוב אלמנטים מעולמות הטאי צ'י, פילאטיס ויוגה.

שיעור עם כדור גדול המאתגר את שיווי המשקל, בעקבות חוסר היציבות של הכדור, השרירים המייצבים מתגייסים באופן אוטומטי.

השיטה היותר דינאמית, המשלבת רצפים קבועים ונשימה מודעת ומבוקרת. משפרת סיבולת לב ריאה וקואורדינציה על ידי תנועה רציפה.

תרגול המחזק את שריר הליבה ומטפח את היציבה מתוך התמקדות בנשימה. מטרתו להאריך, להגמיש ולהרפות את השרירים. משפר את טווחי התנועה של המפרקים.

 פעילות מיוחדת למניעת אוסטיאופורוזיס לחיזוק העצם תוך הפעלת עומס במטרה להעלות צפיפות העצם. התעמלות איטית ומבוקרת.

שיעור חיזוק עדין לקהל מבוגרים אשר מקנה ומשפר שליטה טובה יותר בגוף.

תרגול המחזק את שריר הליבה ומטפח את היציבה מתוך התמקדות בנשימה.

שיטה המבוססת על מחול קלאסי. אימון המתמקד בהארכת השרירים תוך כדי דגש על חיזוק הירכיים, הישבן, הבטן וקרקעית/רצפת אגן.

אימון המיועד לשיפור יכולות טכניות והחזקת הגוף, הארכת טווחי תנועה, שיכלול תנועתי ומניעת כאבי גב ומפרקים.

אימון המיועד לשיפור יכולות טכניות והחזקת הגוף, הארכת טווחי תנועה, שיכלול תנועתי ומניעת כאבי גב ומפרקים.

שיטה העוסקת בפיתוח המודעות לגוף באמצעות תנועה. תוך כדי התנועה בשיעור מחפשים אפשרויות חדשות מעבר להרגל התנועתי המוכר ובוחרים את התנועה הנוחה ביותר וכך הופכים את הבלתי אפשרי לאפשרי, את האפשרי לקל ואת הקל לנוח.

היוגה הקלאסית, הבסיס של זרמי היוגה השונים. למידת התנוחות השונות של הגוף והחזקתן ללא תנועה במשך זמן מסוים עוזרת לרכז את המחשבה בגוף ולאחד ביניהם. עם תרגילי נשימה, הרפיה נכונה, חשיבה חיובית ומדיטציה. האטה יוגה מועילה מבחינה בריאותית על ידי שמירת עמוד השדרה והשרירים בריאים, צעירים וגמישים, וכמו כן כיווץ ומתיחת איברים פנימיים ובלוטות הגוף. מבחינה רוחנית תנוחות היוגה מאחדות את זרמי האנרגיה מצדי עמוד השדרה ותרגילי הנשימה עוזרים להעלות את האנרגיה הזו מבסיס עמוד השדרה לקודקוד הראש.

מכשיר פילאטיס המאפשר אימון מלא לכל הגוף, ע"י תרגילים המופעלים כנגד התנגדות של קפיצים, שמצד אחד עוזרים לבצע תנועות מורכבות ומצד שני מאתגרים את השרירים המייצבים. על ידי הקפיצים ניתן לשפר גמישות, להגדיל טווחי תנועה ולשפר את היציבה והיציבות של הגוף. לאחר מספר אימונים מקבלים גוף גמיש, עם פחות כאבים, הנראה כמו של רקדנים.