אימון יום יומי- נכון או לא נכון

אימון יומיומיאימון יום יומי – נכון או לא נכון לכולנו יש חלומות , כאשר מדובר במראה החיצוני ובדימוי הגוף שלנו, הרי קשה למצוא הרבה שיאמרו כי הם אוהבים את הגוף שלהם ולא היו משנים דבר. לא מעט, ניתן לשמוע אנשים הכמהים לרדת במשקל, מבקשים את סיכת הפלאים שתפנצ’ר אותם ומצד שני האנשים הכמהים לשרירים מבקשים משאבה
אימון יום יומי – נכון או לא נכון
לכולנו יש חלומות , כאשר מדובר במראה החיצוני ובדימוי הגוף שלנו, הרי קשה למצוא הרבה שיאמרו כי הם אוהבים את הגוף שלהם ולא היו משנים דבר. לא מעט, ניתן לשמוע אנשים הכמהים לרדת במשקל, מבקשים את סיכת הפלאים שתפנצ’ר אותם ומצד שני האנשים הכמהים לשרירים מבקשים משאבה שתנפח עבורם את השרירים, אך כמובן כי לא מדובר בקסמים. ידוע כי בכדי לרדת במשקל או בכדי לעלות את מסת השריר, יש צורך בעבודה קשה ובהתמדה מסורה של אורח חיים בריא עם חדר כושר וכמובן תפריט מאוזן של תזונאית. אנחנו נתקלים לא מעט, במתאמנים שרוצים להעצים את האימונים שלהם בכדי לקצר בתהליכים וכתוצאה מכך מגיעים כל יום אל חדר כושר.
מומלץ להתאמן יום כן יום לא
אימון יום יומי לא מומלץ, במיוחד כאשר מדובר במי שמעוניין לעלות במסת שריר. ידוע כי ככל שמסת השריר גבוהה יותר, כך גם הגוף ממשיך לשרוף שומנים על ידי חילוף חומרים גבוה, גם בזמן מנוחה. על ידי שריפת הקלוריות שהגוף ישרוף בזמן מנוחה, השרירים יעלו במשקל ובמסת השריר. כשהגוף שלנו עובד על השרירים, אנחנו מאמצים אותו במידה רבה ואי מנוחה עלולה לפצוע את השרירים שלנו. סינתזת החלבון בשריר מואצת במשך 48 שעות, במידה ונתאמן כל 24 שעות אנחנו עלולים לפגוע בשיקום השריר. ההמלצה הטובה ביותר היא להתאמן יום כן יום לא, תעניקו לשרירים שלכם מנוחה בכדי שהם יהיו מסוגלים להתפתח ולא ייפצעו.
אימון אישי בשילוב תזונאית
אימון יום יומי של אירובי גם אינו מומלץ, בכדי לתת לגוף שלנו הזדמנות למלות את מאגרי הגליקוגן בשרירים, אנחנו צריכים לתת לו מנוחה של לפחות יומיים בשבוע. במידה ונכתיב לגוף פעילות של כושר גופני בכל יום, הגוף שלנו עלול לחוש עייפות ולהיפצע וגם לנו יתחיל להימאס . העדיפות היא להשקיע היטב בכל אימון ביום בו אנחנו מתאמנים ולא להתאמן כל יום על חצי כוח סוס, מאחר והגוף מותש מיום לפני. ככל שהאימון יהיה יותר איכותי, כך נוכל להרוויח ירידה במשקל וכמובן למנוע פציעות. מועדון ספורט, זאוספורט ממליץ לכם להתייעץ עם מאמן אישי, אשר יודע את כל התשובות לשאלותיכם. בעזרת המידע שתספקו לו, הוא יידע כיצד לבנות לכם תכנית אימונים שתמלא אחר הצרכים האישיים שלכם ותביא לתוצאות מצוינות. עם שילוב של אימון אישי והדרכה מבוקרת של תזונאית, תוכלו להשיג את הקסם ולאהוב את הגוף שלכם.
גוונו את האימונים עם בריכת שחיה
מועדון ספורט זאוספורט מציע מגוון רחב של חוגים שיעזרו לכם לרדת במשקל. לבעלי לב חזק אנחנו ממליצים על ספינינג וירטואלי המשלב בין עוצמה, תחרותיות, חוזק, יציבות ואדרנלין. בתוך סטודיו מרווח עם מסך ענק בתלת מימד, מערכת סראונד מתקדמת ואתם מפדלים בכל הכוח ורואים את קצב ההתקדמות שלכם על המסך. פעמיים בשבוע של ספינינג וירטואלי ואתם יוצאים חטובים ומרוצים. מלבד ספינינג, זאוספורט מציע לכם לגוון את תכנית האימונים ולשלב גם בריכת שחיה לשחייה מרגיעה, מהנה ומחטבת.
 


03-6114500